Shop Mobile More Submit  Join Login
Table for 300 by IZRA Table for 300 by IZRA
300 is aweosme!!! gowatchit!
Add a Comment:
 
:iconapplesara:
AppleSara Featured By Owner May 13, 2015
HA HA XD Good idea :D
Reply
:icondaigarusthegryphon:
DaigarusTheGryphon Featured By Owner Jan 25, 2015  Hobbyist Writer
Best epic joke ever XD
Reply
:iconkingrievous:
KINGRIEVOUS Featured By Owner Jan 21, 2015  Hobbyist General Artist
Us Greeks dine in Hell EVERY NIGHT!
Reply
:iconlion-o-vs-he-man:
Lion-O-VS-He-Man Featured By Owner Nov 16, 2014
Bwahahahahaha, awesome
Reply
:iconazabachesilver:
AzabacheSilver Featured By Owner Sep 3, 2013  Hobbyist General Artist
I thought they were going to McDonalds!
Reply
:iconsebbylover231:
sebbylover231 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Artist
LOL, I love this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconayumi-fallassion:
Ayumi-Fallassion Featured By Owner Mar 26, 2013  Student Artisan Crafter
Seventh Hell? Hah! Hidden FF7 joke! I love this comic!
Reply
:iconautisticicelandic98:
AutisticIcelandic98 Featured By Owner Mar 26, 2013
lol
Reply
:iconcelticirishgirl:
CelticIrishgirl Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Artist
lol. XD
Reply
:icongulliver63:
Gulliver63 Featured By Owner Oct 21, 2012
This is epic and the humor is perfect. I just caught this again on tv. Our tastes in humor are similar.
Reply
:icondiamond-arrow:
Diamond-Arrow Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Writer
XDD
Reply
:icone-challenger:
E-challenger Featured By Owner Jul 6, 2012  Hobbyist General Artist
LOL. Well, ...They're gonna hafta serve a lot tonight. ;P
Reply
:iconcrazygamerrofl:
crazygamerrofl Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:rofl:
Reply
:iconyoko-tan:
Yoko-tan Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Traditional Artist
LOL XDD
Reply
:iconxenomorph-ellie:
Xenomorph-Ellie Featured By Owner May 8, 2012  Student General Artist
XD
OMG I DIED OF LAUGHTER
Reply
:iconnes-fan:
NES-Fan Featured By Owner May 2, 2012
Derp.
Reply
:iconkillersonic1:
killersonic1 Featured By Owner May 1, 2012
THAT'S EPIC DUDE!
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Mar 11, 2012  Professional Writer
:lmao:
Reply
:iconsevenofeleven:
sevenofeleven Featured By Owner Feb 19, 2012
Well done.
Reply
:iconresugesu:
ResuGesu Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Artist
lol this is epic win
Reply
:iconsafirediaz:
safirediaz Featured By Owner Dec 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
This reminds me of a joke the book series 'Horrible Histories' would make :D
Reply
:iconartemisapolloathena:
ArtemisApolloAthena Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Digital Artist
hahahaha! THIS IS SPARTA! hahaha!
Reply
:iconpolk-la-dots:
Polk-la-Dots Featured By Owner Nov 5, 2011
Por duodécimo infierno sin embargo? o.o
Reply
:iconsasuketiger:
sasuketiger Featured By Owner Oct 27, 2011
this is hilarious!!!
Reply
:iconnarutoluver88:
narutoluver88 Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
haha
Reply
:iconsukera:
Sukera Featured By Owner Jul 13, 2011
Ha! Love it.
Reply
:icondeviouslycd:
DeviouslyCD Featured By Owner Jul 4, 2011  Hobbyist Digital Artist
This is madness! XD
Reply
:iconijustloveit619:
ijustloveit619 Featured By Owner May 6, 2011  Student Digital Artist
The spartans took that literally >.<
Reply
:icondotoro3:
dotoro3 Featured By Owner Mar 15, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol fail XD
Reply
:iconoyot29:
oyot29 Featured By Owner Mar 7, 2011
hahaha XD
Reply
:icongalm03:
Galm03 Featured By Owner Feb 4, 2011  Hobbyist General Artist
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA, FUCIN FUN MAN,

AAAARRRGGGHHH, WHERE THE SHIT ARE MY APPENDIX??????????
Reply
:iconphnx90:
phnx90 Featured By Owner Dec 29, 2010
since when did Leonidas have the time to put his helmet back on? :D
Reply
:iconmynameiszura:
MyNameIsZura Featured By Owner Dec 11, 2010  Student General Artist
i lol'd
Reply
:iconsevcio:
Sevcio Featured By Owner Nov 19, 2010
Lol :D Fav ;]

Check my profile ;D
Reply
:iconnoartisticbone:
NoArtisticBone Featured By Owner Oct 13, 2010   Writer
:rotfl: At least it wasn't on fire. :D
Reply
:iconroxxyneverdies:
RoxxyNeverDies Featured By Owner Oct 11, 2010
ha ha that's flippin' hilarious!!!
Reply
:iconmutamarrid:
Mutamarrid Featured By Owner Oct 2, 2010
Haha! Yeah, Red Lobster is better. ;p Funny idea.
Reply
:iconkyuukasarutobidarkeh:
KyuukaSarutobiDarkeh Featured By Owner Sep 26, 2010  Student Traditional Artist
lol.
Reply
:iconstarcrafterloki:
StarcrafterLoki Featured By Owner Sep 17, 2010  Hobbyist General Artist
heheheh.Its TROO!!!
Reply
:iconcubanbigfoot321:
cubanbigfoot321 Featured By Owner Sep 12, 2010  Hobbyist Writer
Hey. I wanted to ask you if I could put this on the Comedy website funnyjunk. I'll give full credit to you.
Reply
:iconjamesraynor10:
JamesRaynor10 Featured By Owner Aug 22, 2010
Nice. But really? Red Lobster?
Reply
:iconkali69:
kali69 Featured By Owner Aug 12, 2010
LOL
Reply
:iconnadjib-25:
Nadjib-25 Featured By Owner Aug 8, 2010  Student Digital Artist
:icondemomanplz::iconsaysplz: IN HELL!!!
Reply
:icontorkolv97:
Torkolv97 Featured By Owner Jul 6, 2010   Traditional Artist
"...Tomorrow...I'm thinking Arby's"
that was in another 300 picture similar to this.
Reply
:iconhybrid147:
Hybrid147 Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Writer
Whats the diffrence.
Reply
:icontorkolv97:
Torkolv97 Featured By Owner Aug 3, 2010   Traditional Artist
In the picture that i saw, it was showing the 300 scene where Leonidas says "Tonight, we dine in hell!" and shows an Arbys' icon above his head.
Reply
:iconcubanbigfoot321:
cubanbigfoot321 Featured By Owner Jun 30, 2010  Hobbyist Writer
Amazing... No. THIS IS EPIC!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconirondog1:
irondog1 Featured By Owner Jun 23, 2010  Hobbyist General Artist
omfg thats just beyond words. all i can say is i rofl
Reply
:iconcounselor-vidkun:
Counselor-Vidkun Featured By Owner May 12, 2010
I'd go to the red lobster.

this was beautiful.
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
April 6, 2007
Image Size
150 KB
Resolution
700×975
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
58,058 (2 today)
Favourites
1,892 (who?)
Comments
417
Downloads
689
×